Milyen termékekre érvényesítheted az 1+1 év gyári jótállást?
Mobilklíma + párátlanító termékek
Hiba bejelentés menete
Az oldalon rendelt készülékek esetében kérjük a kapcsolat oldalon a hibabejelentés fülre kattintva kérjük add meg saját magad, és a készülék adatait. A hibabejelentés a Midea vevőszolgálatára érkezik, ezután a jogszabályoknak megfelelően javítjuk a hibát. Vevőszolgálatunk első körben megkísérli a hiba elhárítását telefonos és online ügyfélszolgálati támogatás biztosításával. Amennyiben ilyen módon a hiba elhárítása sikertelen, a hibát a helyszínen javítjuk, vagy cserekészüléket biztosítunk.
További tájékoztatást és érvényes szabályzatot a Planning & Trading Kft. által kibocsátott hatályos ÁSZF-ben találsz, amelynek mindig aktuális verzióját az oldal lábjegyzetében elérsz.